Автобус Полтава - Київ: купити квитки на автобус
Зупинка «Решетилівка» біля кафе «У Ані»
Зупинка «Поділ» за АЗС «Маршал»
Зупинка «Красногорівка» в районі нового моста
Зупинка «Хорол» за підземним переходом
Зупинка «Покровська Багачка» Приблизно посередині об’їзної
Зупинка «Лубни» за перехрестям
Зупинка «Вили» майже на виїзді з села
Автостанція «Пирятин», 2 платф.
Зупинка «Олексіївка» За надземним переходом
Зупинка «Яготин» за надземним переходом
Зупинка «Березань» біля поста ДАІ
Зупинка біля McDonalds
Автобус Полтава — Київ: Подорожуйте комфортно з "Зеленим Слоном 7"
Відправляючись у подорож з Полтави до Києва, можна стикнутися з різними перешкодами. “Зелений Слон 7” – не просто сервіс бронювання квитків, а й надійний перевізник з власними комфортабельними автобусами. З нами ви зможете легко придбати квиток на автобус Полтава-Київ, заощадивши свій час і зусилля.
Наша компанія ретельно обирає тільки найкращі автобуси для наших пасажирів. І саме тому ми співпрацюємо з відомою маркою Setra, яка має бездоганну репутацію у світі автобусного транспорту. Завдяки комфортним автобусам Setra ви зможете забути про незручні маршрутки та насолоджуватись максимальним комфортом під час вашої подорожі з нами.
Розташування автовокзалів у Полтаві та Києві
Коли плануєте подорож автобусом маршрутом “Полтава – Київ”, зручність доїзду до автовокзалу є важливим аспектом.
У Полтаві основний автовокзал розташований на вулиці Великотирнівська, що дуже зручно, оскільки він має зручне розташування. Завдяки такому розташуванню, до нього легко дістатися на громадському транспорті. Він знаходиться недалеко від залізничного вокзалу та ринку, тому ви без проблем зможете зробити необхідні покупки або затриматися на каву перед подорожжю.
У Києві основний автовокзал, куди прибуває більшість рейсів з Полтави, це Автовокзал Київ, розташований на вулиці Симона Петлюри. Це найбільший автовокзал в Україні, і він знаходиться поруч зі станцією метро “Вокзальна”. Завдяки своєму центральному розташуванню, він легко доступний з будь-якої частини міста, а також з вокзалу “Київ-Пасажирський”.
В обох містах є комфортні зони очікування, де ви можете розслабитися перед поїздкою, а також кафе та магазини, де ви зможете придбати їжу та напої на дорогу.
Переваги покупки квитків на сайті Зеленого Слону 7
Зелений Слон 7 надає вам величезні переваги при покупці квитків на маршрут “Полтава – Київ”.
- Зручність: Вам більше не потрібно стояти в черзі на автовокзалі. Ви можете купити квиток онлайн на нашому сайті або в мобільному додатку з комфорту з вашого дому або офісу.
- Економія часу та грошей: Швидке та зрозуміле оформлення онлайн бронювання квитків. Немає додаткових зборів або комісій при покупці квитків через наш сайт та мобільний додаток. Вартість проїзду позитивно здивує вас.
- Безпека та надійність бронювання: Ваш квиток гарантовано чекатиме на вас, і ви можете бути впевнені, що ваше місце в автобусі забезпечено.
- Гарантії та політика повернення: Ми розуміємо, що плани можуть змінюватися, тому надаємо гнучкі варіанти зміни та повернення квитків.
- Широкий вибір маршрутів та автобусів: Ми пропонуємо численні рейси, які відправляються протягом дня, так що ви можете вибрати найбільш зручний для вас час.
- Підтримка клієнтів: Наша команда завжди готова допомогти вам з будь-якими питаннями або проблемами, які можуть виникнути під час покупки квитка або подорожі.
- На маршруті Полтава Київ ми використовуємо лише сучасні комфортні автобуси, які обладнані усім необхідним для приємної подорожі: від зручних сидінь до системи Wi-Fi та кондиціонерів.
Як купити квиток онлайн на маршрут "Полтава - Київ"
Процес купівлі квитка на сайті Зеленого Слону 7 простий та інтуїтивно зрозумілий. Вам потрібно вибрати маршрут “Полтава – Київ”, вказати дату подорожі. Далі вам відкриється інформація з вибором рейсу, місць в автобусі та місць відправлення та прибуття. Наш розклад руху надає детальну інформацію про час відправлення та прибуття автобусів, що допомагає вам зробити вашу подорож більш комфортною. Після цього ви вводите свої дані та виконуєте оплату. Все! Вам буде відправлено SMS-повідомлення з електронним квитком на номер телефону, який ви вказали.
Приєднуйтесь до числа наших задоволених пасажирів
“Зелений Слон 7” постійно прагне полегшити вашу подорож, надаючи вам необхідні інструменти для купівлі квитків на автобус “Полтава – Київ” в режимі онлайн. Ми розуміємо, що кожна подорож – це не просто переміщення з точки А в точку Б. Це – досвід, що може бути таким же приємним, як і саме призначення.
Сервіс “Зелений Слон 7” надає можливість вибрати з широкого спектру маршрутів та рейсів. Наша мета – забезпечити вам зручність, економію часу і грошей, а також безпечність при купівлі квитків через наш сайт.
Ми впевнені, що вам сподобається спробувати нашу послугу, тому не вагайтеся – здійсніть свою першу покупку квитка на нашому сайті сьогодні. Ми впевнені, що ви повернетеся до нас знову і знову. З “Зеленим Слоном 7”, ви зможете відчути всі переваги сучасного, комфортного та безпечного подорожування. Приєднуйтесь до числа наших задоволених пасажирів сьогодні!
Пам’ятайте, що ваша наступна подорож починається з нашого сайту. Забронюйте свій квиток сьогодні!
- ЯКІ НОРМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ ?
-
— Допускається до перевезення одна одиниця багажу на пасажира, яка розміщується у багажному відділенні.
— Ручна поклажа розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагою до 5 кг, що повинна знаходитися в салоні автобуса під ногами або на багажній полиці.
— Якщо багаж перевищує розміри 100*50*30 см та вагу 40 кг або більше ніж дві одиниці, пасажир повинен сплатити від 20 до 50% від вартості проїзду (на розгляд водія автобуса).
— Водій може не допустити пасажира до поїздки у випадку, коли він перевозить тварин, птахів, небезпечний багаж, зброю, негабаритний багаж або багаж, вага якого перевищує встановлені норми. Водій може не прийняти до перевезення багаж, якщо його структура або запах можуть пошкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, чи може заважати пасажирам автобуса.
- ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ У АВТОБУСІ?
-
Під час поїздки пасажирам заборонено вживати їжу та напої, якими можна забруднити транспорт або інших пасажирів, розпивати алкогольні напої, палити (в тому числі електронні цигарки).
- ЯК ПРИДБАТИ КВИТОК?
-
Купуйте квитки зручним для вас способом:
– зі знижкою -10% в мобільному додатку
– онлайн на нашому сайті zs7.com.ua
– цілодобово у операторів служби підтримки
– в залах очікування на автостанціях у Києві та Полтаві
Діють знижки для постійних клієнтів, військовослужбовців, дітей, та групових замовлень. Бронюйте квитки в обидві сторони та заощаджуйте.
- ЯКІ КВИТКИ ОТРИМУЮТЬ ПАСАЖИРИ ?
-
При купівлі квитка в мобільному додатку та на сайті посилання на електронний квиток надходить в смс – повідомленні. Для посадки друкувати квитки не потрібно. Пасажири, які забронювали місце через контактний центр, отримують квиток під час поїздки у водія або в залі очікування (за запитом).
Пасажири отримують типовий квиток на проїзд на маршрутах загального користування, форма якого затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 503 від 25.05.2006 року. Вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика і страхову суму у квиток вноситься друкованим способом.
- ЯК ПОВЕРНУТИ КВИТОК?
-
Для повернення квитка чи зміни бронювання цілодобово працює наша служба підтримки. Користувачі мобільного додатку можуть повернути квиток або змінити бронювання у додатку.
Кошти за придбану або заброньовану послугу пасажирських перевезень повертаються Користувачеві у наступних розмірах та порядку:
— у разі звернення клієнта про повернення коштів за 24 години до дати заброньованого виїзду — повертається повна сума за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка;
— у разі звернення клієнта у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду — повертається 50% від суми бронювання за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка;
— у разі звернення клієнта менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – повертається 20 % від суми бронювання за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка (пункт 4.5 Договору публічної оферти).
Повернення коштів за придбану послугу за напрямками: Люблін, Радом, Варшава, Краків, Катовіце, Острава, Оломоуц, Брно, Їглава, Прага, Будапешт, Відень, Берлін, Магдебург, Брауншвейг, Ганновер, Білефельд, Дортмунд, Ессен, Дуйсбург, Дюссельдорф, Кельн, Дрезден, Хемніц, Цвікау, Хоф, Байройт, Нюрнберг, Інгольштадт, Мюнхен, Аугсбург, Ульм та Штутгарт здійснюється згідно з тарифами партнерів перевізників.
- КУДИ ЇЗДИТЬ ЗЕЛЕНИЙ СЛОН 7?
-
Кожні дві години комфортабельні автобуси Зелений Слон 7 відправляються в рейси по маршруту: Київ – Харків та Харків – Київ
Комфортабельний, надійний та безпечний трансфер з Києва до таких міст: Харків, Полтава, Бориспіль, Березань, Яготин, Олексіївка, Пирятин, Вили, Мгар, Покровська Багачка, Хорол, Поділ, Красногорівка, Решетилівка, Чутове, Сніжків, Валки та Пісочин, Харків. Зупинка в аеропорту “Бориспіль” тимчасово не здійснюється.
Разом з компаніями-партнерами виконуємо регулярні міжнародні пасажирські перевезення комфортабельними автобусами з України до європейських міст та аеропортів.
- ЯКІ МІЖНАРОДНІ РЕЙСИ ВИКОНУЄ ЗЕЛЕНИЙ СЛОН 7?
-
Компанія Зелений Слон 7, у партнерстві з перевіреними перевізниками, здійснює міжнародні рейси до таких європейських міст: Люблін, Радом, Варшава, Краків, Катовіце, Острава, Оломоуц, Брно, Їглава, Прага, Будапешт, Відень, Берлін, Магдебург, Брауншвейг, Ганновер, Білефельд, Дортмунд, Ессен, Дуйсбург, Дюссельдорф, Кельн, Дрезден, Хемніц, Цвікау, Хоф, Байройт, Нюрнберг, Інгольштадт, Мюнхен, Аугсбург, Ульм та Штутгарт.
- ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДІТЕЙ ?
-
Компанія Зелений Слон 7 завжди рада бачити дітей серед наших пасажирів. У кожному автобусі є автокрісло. Для маленьких клієнтів діє система знижок.
Відповідно до пп. 7 п. 159 Постанови №176 пасажир автобуса має право безплатно перевозити з собою одну дитину віком до 6 років без права зайняття нею окремого місця. Тобто, один дорослий має право безплатно провезти одну дитину, якій не виповнилося 6 років, при цьому тримати його на руках або на колінах.
Діти віком до 14 років перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Пасажирам, які подорожують з дітьми до 12 років, рекомендовано бронювати місця, починаючи з четвертого ряду в салоні автобуса. Діти від 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.
- ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ПОЇЗДКА?
-
За графіком поїздка триває:
🇺🇦 Харків — Київ – 7 годин 10 хвилин
🇺🇦 Київ – Харків – 7 годин 10 хвилин
🇺🇦 Київ – Полтава – 5 годин 10 хвилин
🇺🇦 Полтава – Київ – 5 годин 10 хвилин
🇺🇦 Полтава — Харків – 2 години 15 хвилин
🇵🇱 Київ – Варшава – 18 годин 30 хвилин
🇵🇱 Харків – Катовіце – 24 години 40 хвилин
- ЧИ БУВАЮТЬ ЗАТРИМКИ У РЕЙСІ ?
-
Існує графік прибуття автобусів у проміжні та кінцеві пункти. Пасажир самостійно обирає час відправлення, при цьому перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадок на інші рейси та транспорт, не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти.
- ЧИ МОЖНА АВТОБУСОМ ПЕРЕДАТИ ПОСИЛКУ?
-
Згідно з правилами компанії багаж без пасажира до перевезення не приймається.
- ЯКІ ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН В АВТОБУСІ?
-
Перевезення домашніх тварин можливе тільки у спеціальному боксі-переносці у багажному відділенні або у салоні автобуса. В салоні автобуса допускається перевезення тварини до 10 кг в спеціальному боксі-переносці за умови доплати. Якщо їде один пасажир – для тварини необхідно придбати квиток на місце поруч, щоб не заважати іншим пасажирам. Якщо подорожують два або більше пасажирів – доплата за перевезення тварини становить 50% від вартості квитка. Випускати тварин з боксу в салоні автобуса заборонено.
- ХТО ТАКИЙ VIP-КЛІЄНТ?
-
Ми дуже любимо наших постійних клієнтів, тому у нас працює система лояльності:
Кожен клієнт, який здійснив 100 і більше поїздок, автоматично отримує статус VIP.
Для пасажирів, що мають від 100 до 299 поїздок, діє постійна знижка -20% та кожна 10-та подорож – безкоштовна. Від 300-ї поїздки і далі – знижка -30% на постійній основі.
*Знижка VIP клієнта є персональною та діє при бронюванні через контактний центр на маршрути Харків – Полтава – Київ та Київ – Полтава – Харків.
- ПО ЯКИМ ПРИЧИНАМ ПАСАЖИРУ МОЖУТЬ ВІДМОВИТИ У ПРОЇЗДІ?
-
Водій автобуса має право не допускати до поїздки пасажирів, які:
– перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;
– порушують громадський порядок;
– мають при собі небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні, такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів.
- ЧИ МОЖЛИВО ВИЙТИ НА ЗУПИНЦІ, ЯКОЇ НЕМАЄ В РОЗКЛАДІ?
-
Висадка та посадка пасажирів на зупинках, що не визначені маршрутом – заборонені.
Перелік зупинок, які дозволені на маршруті Київ – Харків: Київ, Бориспіль, Березань, Яготин, Олексіївка, Пирятин, Вили, Мгар, Покровська Багачка, Хорол, Красногорівка, Поділ, Решетилівка, Полтава, Чутове, Сніжків, Валки, Пісочин, Харків.
- ЯК З НАМИ ЗВ’ЯЗАТИСЬ?
-
Для Вашої зручності наша служба підтримки працює цілодобово. Ви можете звертатися до нас в будь-який зручний для Вас час, зручним для вас способом. 24/7 відповідаємо на дзвінки та повідомлення у чат-месенджерах Telegram, Viber, Whatsapp.
- ЧИ БУДЕ ЧЕКАТИ АВТОБУС ПАСАЖИРІВ, ЩО ЗАПІЗНЮЮТЬСЯ НА 5-10 ХВИЛИН?
-
Ні. Автобуси нашої компанії відправляються вчасно, згідно з графіком, без очікування. Ми піклуємося про комфорт та час наших пасажирів. Рекомендуємо заздалегідь прибувати на місце посадки, щоб без хвилювань та поспіху здати багаж та зайняти своє місце в салоні автобуса.
- В ЯКІ ГОДИНИ ДІЄ ПОСЛУГА “ЗБІР ПО МІСТУ”?
-
Збір по зупинках міського транспорту можливий тільки в нічний час та на рейсах з Полтави до Києва, а саме відправлення 2:00, 4:00 та 6:00.
- ЧИ ПОТРІБНО ДРУКУВАТИ КВИТОК?
-
Для посадки в автобус друкувати квиток не обов’язково, достатньо буде пред’явити його в електроному вигляді.
- ЧИ Є ЗНИЖКИ? ЯК ЗАОЩАДИТИ?
-
Зелений Слон 7 пропонує ряд знижок, для наших пасажирів:
-10% у мобільному застосунку;
-20% для військових;
-10-50% для дітей;