Поширені запитання - Зелений Слон 7

Поширені запитання

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ У АВТОБУСІ?
  • Під час поїздки пасажирам заборонено вживати їжу та напої, якими можна забруднити транспорт або інших пасажирів, розпивати алкогольні напої, палити (в тому числі електронні цигарки).

  • ЯК ПРИДБАТИ КВИТОК?
  • Купуйте квитки зручним для вас способом:

    – зі знижкою -10% в мобільному додатку

    – онлайн на нашому сайті zs7.com.ua

    – цілодобово у операторів служби підтримки

    – в залах очікування на автостанціях у Києві та Полтаві

    Діють знижки для постійних клієнтів, військовослужбовців, дітей, та групових замовлень. Бронюйте квитки в обидві сторони та заощаджуйте.

  • ЯКІ КВИТКИ ОТРИМУЮТЬ ПАСАЖИРИ ?
  • При купівлі квитка в мобільному додатку та на сайті посилання на електронний квиток надходить в смс – повідомленні. Для посадки друкувати квитки не потрібно. Пасажири, які забронювали місце через контактний центр, отримують квиток під час поїздки у водія або в залі очікування (за запитом).

    Пасажири отримують типовий квиток на проїзд на маршрутах загального користування, форма якого затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 503 від 25.05.2006 року. Вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика і страхову суму у квиток вноситься друкованим способом.

  • ЯК ПОВЕРНУТИ КВИТОК?
  • Для повернення квитка чи зміни бронювання цілодобово працює наша служба підтримки. Користувачі мобільного додатку можуть повернути квиток або змінити бронювання у додатку.

    Кошти за придбану або заброньовану послугу пасажирських перевезень повертаються Користувачеві у наступних розмірах та порядку:

    — у разі звернення клієнта про повернення коштів за 24 години до дати заброньованого виїзду — повертається повна сума за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка;

    — у разі звернення клієнта у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду — повертається 50% від суми бронювання за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка;

    — у разі звернення клієнта менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – повертається 20 % від суми бронювання за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка (пункт 4.5 Договору публічної оферти).

    Повернення коштів за придбану послугу за напрямками: Люблін, Радом, Варшава, Краків, Катовіце, Острава, Оломоуц, Брно, Їглава, Прага, Будапешт, Відень, Берлін, Магдебург, Брауншвейг, Ганновер, Білефельд, Дортмунд, Ессен, Дуйсбург, Дюссельдорф, Кельн, Дрезден, Хемніц, Цвікау, Хоф, Байройт, Нюрнберг, Інгольштадт, Мюнхен, Аугсбург, Ульм та Штутгарт здійснюється згідно з тарифами партнерів перевізників.

  • КУДИ ЇЗДИТЬ ЗЕЛЕНИЙ СЛОН 7?
  • Кожні дві години комфортабельні автобуси Зелений Слон 7 відправляються в рейси по маршруту: Київ – Харків та Харків – Київ

    Комфортабельний, надійний та безпечний трансфер з Києва до таких міст: Харків, Полтава, Бориспіль, Березань, Яготин, Олексіївка, Пирятин, Вили, Мгар, Покровська Багачка, Хорол, Поділ, Красногорівка, Решетилівка, Чутове, Сніжків, Валки та Пісочин, Харків. Зупинка в аеропорту “Бориспіль” тимчасово не здійснюється.

    Разом з компаніями-партнерами виконуємо регулярні міжнародні пасажирські перевезення комфортабельними автобусами з України до європейських міст та аеропортів.

  • ЯКІ МІЖНАРОДНІ РЕЙСИ ВИКОНУЄ ЗЕЛЕНИЙ СЛОН 7?
  • Компанія Зелений Слон 7, у партнерстві з перевіреними перевізниками, здійснює міжнародні рейси до таких європейських міст: Люблін, Радом, Варшава, Краків, Катовіце, Острава, Оломоуц, Брно, Їглава, Прага, Будапешт, Відень, Берлін, Магдебург, Брауншвейг, Ганновер, Білефельд, Дортмунд, Ессен, Дуйсбург, Дюссельдорф, Кельн, Дрезден, Хемніц, Цвікау, Хоф, Байройт, Нюрнберг, Інгольштадт, Мюнхен, Аугсбург, Ульм та Штутгарт.

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДІТЕЙ ?
  • Компанія Зелений Слон 7 завжди рада бачити дітей серед наших пасажирів. У кожному автобусі є автокрісло. Для маленьких клієнтів діє система знижок.

    Відповідно до пп. 7 п. 159 Постанови №176 пасажир автобуса має право безплатно перевозити з собою одну дитину віком до 6 років без права зайняття нею окремого місця. Тобто, один дорослий має право безплатно провезти одну дитину, якій не виповнилося 6 років, при цьому тримати його на руках або на колінах.

    Діти віком до 14 років перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Пасажирам, які подорожують з дітьми до 12 років, рекомендовано бронювати місця, починаючи з четвертого ряду в салоні автобуса. Діти від 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.

  • ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ПОЇЗДКА?
  • За графіком поїздка триває:

    🇺🇦 Харків — Київ – 7 годин 10 хвилин

    🇺🇦 Київ – Харків – 7 годин 10 хвилин

    🇺🇦 Київ – Полтава – 5 годин 10 хвилин

    🇺🇦 Полтава – Київ – 5 годин 10 хвилин

    🇺🇦 Полтава — Харків – 2 години 15 хвилин

    🇵🇱 Київ – Варшава – 18 годин 30 хвилин

    🇵🇱 Харків – Катовіце – 24 години 40 хвилин

  • ЧИ БУВАЮТЬ ЗАТРИМКИ У РЕЙСІ ?
  • Існує графік прибуття автобусів у проміжні та кінцеві пункти. Пасажир самостійно обирає час відправлення, при цьому перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадок на інші рейси та транспорт, не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти.

  • ЧИ МОЖНА АВТОБУСОМ ПЕРЕДАТИ ПОСИЛКУ?
  • Згідно з правилами компанії багаж без пасажира до перевезення не приймається.

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН В АВТОБУСІ?
  • Перевезення домашніх тварин можливе тільки у спеціальному боксі-переносці у багажному відділенні або у салоні автобуса. В салоні автобуса допускається перевезення тварини до 10 кг в спеціальному боксі-переносці за умови доплати. Якщо їде один пасажир – для тварини необхідно придбати квиток на місце поруч, щоб не заважати іншим пасажирам. Якщо подорожують два або більше пасажирів – доплата за перевезення тварини становить 50% від вартості квитка. Випускати тварин з боксу в салоні автобуса заборонено. 

  • ХТО ТАКИЙ VIP-КЛІЄНТ?
  • Ми дуже любимо наших постійних клієнтів, тому у нас працює система лояльності:

    Кожен клієнт, який здійснив 100 і більше поїздок, автоматично отримує статус VIP.

    Для пасажирів, що мають від 100 до 299 поїздок, діє постійна знижка -20% та кожна 10-та подорож – безкоштовна. Від 300-ї поїздки і далі – знижка -30% на постійній основі.

    *Знижка VIP клієнта є персональною та діє при бронюванні через контактний центр на маршрути Харків – Полтава – Київ та Київ – Полтава – Харків.

  • ПО ЯКИМ ПРИЧИНАМ ПАСАЖИРУ МОЖУТЬ ВІДМОВИТИ У ПРОЇЗДІ?
  • Водій автобуса має право не допускати до поїздки пасажирів, які:

    – перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;

    – порушують громадський порядок;

    – мають при собі небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні, такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів.

  • ЧИ МОЖЛИВО ВИЙТИ НА ЗУПИНЦІ, ЯКОЇ НЕМАЄ В РОЗКЛАДІ?
  • Висадка та посадка пасажирів на зупинках, що не визначені маршрутом – заборонені.

    Перелік зупинок, які дозволені на маршруті Київ – Харків: Київ, Бориспіль, Березань, Яготин, Олексіївка, Пирятин, Вили, Мгар, Покровська Багачка, Хорол, Красногорівка, Поділ, Решетилівка, Полтава, Чутове, Сніжків, Валки, Пісочин, Харків.

  • ЯК З НАМИ ЗВ’ЯЗАТИСЬ?
  • Для Вашої зручності наша служба підтримки працює цілодобово. Ви можете звертатися до нас в будь-який зручний для Вас час, зручним для вас способом. 24/7 відповідаємо на дзвінки та повідомлення у чат-месенджерах Telegram, Viber, Whatsapp.

  • ЧИ БУДЕ ЧЕКАТИ АВТОБУС ПАСАЖИРІВ, ЩО ЗАПІЗНЮЮТЬСЯ НА 5-10 ХВИЛИН?
  • Ні. Автобуси нашої компанії відправляються вчасно, згідно з графіком, без очікування. Ми піклуємося про комфорт та час наших пасажирів. Рекомендуємо заздалегідь прибувати на місце посадки, щоб без хвилювань та поспіху здати багаж та зайняти своє місце в салоні автобуса.

  • В ЯКІ ГОДИНИ ДІЄ ПОСЛУГА “ЗБІР ПО МІСТУ”?
  • Збір по зупинках міського транспорту можливий тільки в нічний час та на рейсах з Полтави до Києва, а саме відправлення 2:00, 4:00 та 6:00.

  • ЧИ ПОТРІБНО ДРУКУВАТИ КВИТОК?
  •  Для посадки в автобус друкувати квиток не обов’язково, достатньо буде пред’явити його в електроному вигляді. 

  • ЧИ Є ЗНИЖКИ? ЯК ЗАОЩАДИТИ?
  • Зелений Слон 7 пропонує ряд знижок, для наших пасажирів:

    -10% у мобільному застосунку;
    -20% для військових;
    -10-50% для дітей;

Введіть текст заголовка