Поширені запитання

  • ДЕ ПРИДБАТИ КВИТКИ?
  • Придбати квитки є можливість на нашому сайті або в мобільному додатку. Також можна завітати в зали очікувань, які знаходяться у місцях відправлень або зателефонувати в контактний центр.

  • ЯКІ КВИТКИ ОТРИМУЮТЬ ПАСАЖИРИ ?
  • Пасажири отримують типовий квиток на проїзд на маршрутах загального користування, форма якого затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 503 від 25.05.2006 року. Вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика і страхову суму у квиток вноситься друкованим способом.
    Пасажири, які забронювали місце через контактний центр, отримують квиток під час поїздки у водія або в залі очікування (за запитом). При покупці квитка на сайті посилання на електронний квиток надходить в смс – повідомленні. Для посадки друкувати квитки не потрібно.

  • ЯК МОЖНА ПОВЕРНУТИ КВИТОК?
  • Кошти за придбану або заброньовану послугу пасажирських
    перевезеннь повертаються Користувачеві у наступних розмірах та порядку:
    — у разі звернення клієнта про повернення коштів за 24 години до дати заброньованого виїзду — йому повертається повна сума за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти ;
    — у разі звернення Користувача у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду — пасажиру повертається 50% від суми бронювання за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти ;
    — у разі звернення Користувача менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – клієнту повертається 20 % від суми бронювання за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти. Повернення коштів за придбану послугу за напрямками: Дніпро, Кременчук, Кам’янське, Умань, Первомайськ, Южноукраїнськ, Вознесенськ, Нова Одеса, Миколаїв, Херсон, Одеса, Житомир, Новоград- Волинський, Рівне, Львів здійснюється згідно тарифів партнерів перевізників.

  • КУДИ ЇЗДИТЬ ЗЕЛЕНІЙ СЛОН 7?
  • Завдяки нашій щоденній роботі поєднуються два найбільших мегаполіси країни — Київ та Харків. Щогодини ми пропонуємо дістатися до них з таких населених пунктів, як Полтава, Аеропорт Бориспіль, Пирятин, Мгарь, Хорол, Красногорівка, Решетилівка, Чутово, Валки та Пісочин.

  • В ЯКІ МІСТА ЇЗДЯТЬ НАШІ ПАРТНЕРИ?
  • Компанія Зелений Слон 7 у партнерстві з компанією Transtempo здійснює міжнародні маршрути до Чехії та Республіки Польща, а саме до міста Прага, Вроцлав, Катовіце, Познань та Гданськ. Також, розширюємо кордони України у співпраці з компанією Гюнсел та пропонуємо квитки до міст Дніпро, Кремечук та Львів.

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДІТЕЙ ?
  • Відповідно до пп. 7 п. 159 Постанови №176 пасажир автобуса має право безкоштовно перевозити з собою одну дитину віком до 6 років без права зайняття нею окремого місця. Тобто, один дорослий має право безкоштовно провезти одну дитину, якій не виповнилося 6 років, при цьому тримати його на руках або на колінах.
    Діти віком до 14 років перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Діти від 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.
    Пасажирам, які подорожують з дітьми до 12 років, рекомендовано бронювати місця, починаючи з четвертого ряду в салоні автобусу.

  • ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ПОЇЗДКА?
  • За графіком поїздка триває:
    Рейс “Полтава — Київ” – 6 годин 30 хвилин;
    Рейс “Полтава — Бориспіль” – 5 годин 10 хвилин;
    Рейс “Полтава — Львів” – 16 годин 30 хвилин;
    Рейс “Полтава — Тернопіль” – 13 годин 20 хвилин;

  • ЧИ БУВАЮТЬ ЗАТРИМКИ У РЕЙСІ ?
  • Існує графік прибуття автобусів у проміжні та кінцеві пункти. Пасажир самостійно обирає час відправлення, при цьому 
    перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадок на інші рейси та транспорт, не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти.

  • ЧИ МОЖНА АВТОБУСОМ ПЕРЕДАТИ ПОСИЛКУ?
  • Згідно з правилами компанії багаж без пасажира до перевезення не приймається.

  • ЧИ МОЖЛИВО ПРОВЕЗТИ В АВТОБУСІ ДОМАШНЮ ТВАРИНУ?
  • Перевезення тварин можливе тільки у спеціальному боксі- переносці у багажному відділенні або у салоні автобуса за згодою інших пасажирів.

  • ХТО ТАКИЙ VIP-КЛІЄНТ?
  • Кожен клієнт, який здійснив 100 і більше поїздок, автоматично отримує статус VIP.
    Для пасажирів, що мають від 100 до 299 поїздок, діє постійна знижка -20% та кожна 10-та подорож- БЕЗКОШТОВНА.
    Від 300-ї поїздки і далі- знижка -30% на постійній основі.
    * Знижка діє при бронюванні через контактний- центр на маршрут “Харків- Полтава- аеропорт Бориспіль- Київ”.

  • ЗА ЯКИМИ ПРИЧИНАМИ ПАСАЖИРУ МОЖУТЬ ВІДМОВИТИ У ПРОЇЗДІ?
  • Водій автобуса має право не допускати до поїздки пасажирів, які:
    -перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;
    -порушують громадський порядок;
    -мають при собі небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні, такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів.

  • ЧИ МОЖЛИВО ВИЙТИ НА ЗУПИНЦІ, ЯКОЇ НЕ МАЄ В РОЗКЛАДІ, А Є ЗА МАРШРУТОМ?
  • Зупинки, які існують на маршруті “Київ- Харків” це Київ, аеропорт Бориспіль, м. Бориспіль, Пирятин, Мгар, Хорол, Решетилівка, Полтава, Чутове, Валки, Пісочин, м. Харків. Висадка та посадка в населених пунктах, що не входять до переліку – заборонені.

Введіть текст заголовка