Для повернення квитка чи зміни бронювання цілодобово працює наша Команда Турботи. Користувачі мобільного додатку можуть повернути квиток або змінити бронювання у додатку.
Кошти за придбану або заброньовану послугу пасажирських перевезень повертаються Користувачеві у наступних розмірах та порядку:
— у разі звернення клієнта про повернення коштів за 24 години до дати заброньованого виїзду — повертається повна сума за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка;
— у разі звернення клієнта у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду — повертається 50% від суми бронювання за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка;
— у разі звернення клієнта менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – повертається 20 % від суми бронювання за виключенням комісій та інших платежів, які були здійснені при оформленні бронювання квитка (пункт 4.5 Договору публічної оферти).
Повернення коштів за придбану послугу за напрямками: Люблін, Радом, Варшава, Краків, Катовіце, Острава, Оломоуц, Брно, Їглава, Прага, Будапешт, Відень, Берлін, Магдебург, Брауншвейг, Ганновер, Білефельд, Дортмунд, Ессен, Дуйсбург, Дюссельдорф, Кельн, Дрезден, Хемніц, Цвікау, Хоф, Байройт, Нюрнберг, Інгольштадт, Мюнхен, Аугсбург, Ульм та Штутгарт здійснюється згідно з тарифами партнерів перевізників.