Запитання та відповіді • Зелений Слон 7
Акції

Запитання та відповіді

  • ЯКІ ЗУПИНКИ ІСНУЮТЬ НА МАРШРУТАХ ?
  • Згідно з правилами у компанії діють обмеження по зупинках для всіх маршрутів. Зупинки на рейсі Полтава-Київ: Решетилівка, Красногорівка, Хорол, Мгар, Пирятин, м. Бориспіль, аеропорт Бориспіль, місто Київ. Зупинки за маршрутом Полтава- Харків: поворот на Селещину, Чутове, Валки, місто Харків.
    Зупинки експрес-рейсів Київ- Харків: м. Київ, аеропорт Бориспіль, м. Бориспіль, Пирятин, Мгар, Хорол, Решетилівка, Полтава, Чутове, Валки, м. Харків. Та Харків-Київ: м. Харків, Валки, Чутове, Полтава, Решетилівка, Хорол, Мгар, Пирятин, м. Бориспіль, аеропорт Бориспіль, м. Київ.
    На маршруті Київ-Полтава існує зупинка у місті Пирятин для відпочинку. Всім пасажирам, які забронювали  місце по телефону або через сайт, компанія пропонує скористатися компліментом – безкоштовним чаєм або кавою на вибір та туалетною кімнатою.  
  • ЯКІ КВИТКИ ОТРИМУЮТЬ ПАСАЖИРИ ?
  • Пасажири отримують типовий квиток на проїзд на маршрутах загального користування, форма якого затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 503 від 25.05.2006 року тільки під час поїздки. У квитку вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика і страхову суму вносяться друкованим способом.

  • ЯК ЗАМОВИТИ КВИТКИ В АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ», ТА ПІДТВЕРДИТИ СВОЮ БРОНЬ?
  • Згідно з правилами компанії чотири та більше квитків до/з аеропорту «Бориспіль» можна замовити лише за повною оплатою.
    При замовленні місця з аеропорту «Бориспіль» пасажир у будь-якому випадку має підтвердити свою бронь зателефонувавши до call-центру. Це необхідно зробити не менш як за  годину до прибуття автобусного рейсу в аеропорт.
    Якщо пасажир, сплативши за квитки заздалегідь, не встигає підтвердити свою бронь, оплата автоматично зберігається та при наявності вільних місць переноситься на інший час. Дана умова поширюється тільки на пасажирів, які забронювали квитки по телефону.
    Якщо пасажир не впевнений, що  встигне повідомити про свій приліт за годину до рейсу, він може викупити місце і його бронь буде зберігатися за ним саме на дану годину.

  • ЧИ МОЖНА АВТОБУСОМ ПЕРЕДАТИ ПОСИЛКУ?
  • Згідно з правилами компанії багаж без пасажира до перевезення не приймається.

  • ЧИ МОЖЛИВО ПРОВЕЗТИ В АВТОБУСІ ДОМАШНЮ ТВАРИНУ?
  • Згідно правил компанії, перевезти тварину можливо у спеціальному боксі- переносці у багажному відділенні.
    А за згодою інших пасажирів- у салоні автобуса.

  • В ЯКОМУ ВИПАДКУ БРОНЬ ЗНІМАЄТЬСЯ АВТОМАТИЧНО?
  • Згідно з правилами компанії бронь знімається автоматично при відсутності пасажира за 10 хвилин до відправлення рейсу.

  • ЯК СТАТИ VIP-КЛІЄНТОМ?
  • Згідно з правилами компанії кожен клієнт, який здійснив 100 і більше поїздок автоматично отримує статус VIP. Для таких пасажирів діє постійна знижка.

  • ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ПОЇЗДКА?
  • За графіком поїздка триває:

    • Рейс Полтава – Київ 4,5-5 годин (з Полтави до аеропорту «Бориспіль» – 4,5 години);
    • Рейс Полтава –  Харків – 2 години;
    • Рейс Харків-Київ – 7 годин  (Харків – аеропорт «Бориспіль» – 6,5 годин).
  • ЯК І ДЕ ЗДІЙСНИТИ ПОСАДКУ У НІЧНИЙ ЧАС?
  • На рейсах за маршрутом Полтава- Київ, Полтава- Харків з 01:00 по 06:00 включно здійснити посадку можливо від найближчої зупинки громадського транспорту.

    Їх перелік можна уточнити у оператора при замовленні місця.

  • ЯК МОЖНА ПОВЕРНУТИ КВИТОК?
  • Грошові кошти за придбану або заброньовану послугу із пасажирського
    перевезення повертаються Користувачеві у наступних розмірах та порядку:

    — у разі звернення клієнта про повернення коштів за 24 години до дати заброньованого виїзду — йому повертається повна сума за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти ;
    — у разі звернення Користувача у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду — пасажиру повертається 50% від суми бронювання за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти ;

    — у разі звернення Користувача менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – клієнту повертається 20 % від суми бронювання за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти.

  • ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОСАДКА В АВТОБУС ?
  • Пасажир має з’явитися на місце відправлення, зазначене під час бронювання і зареєструватися у водія не пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення рейсу.

    При посадці у автобус необхідно назвати водію своє прізвище, на яке здійснювалось бронювання.

    Також, у разі права на пільговий проїзд, пред’явити  в оригіналі документи, які надають право на пільги.

    Водій має право відмовити пасажиру, якщо пасажир знаходиться у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДІТЕЙ ?
  • Відповідно до пп. 7 п. 159 Постанови №176 пасажир автобуса має право безкоштовно перевозити з собою одну дитину віком до 6 років без права зайняття нею окремого місця. Тобто один дорослий має право безкоштовно провезти одну дитину, якій не виповнилося 6 років, при цьому тримати його на руках або на колінах.

    Діти віком до 14 років  перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Діти від 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.

  • ЧИ БУВАЮТЬ ЗАТРИМКИ У РЕЙСІ ?
  • Згідно з правилами компанії існує графік прибуття автобусів у проміжні та кінцеві пункти. Пасажир сам обирає час відправлення, при цьому отримавши рекомендацію бронювати собі квиток заздалегідь.

    Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси та транспорт, стикування рейсів.

    Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти.

  • ЯКІ НОРМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ ?
  • Згідно з чинним законодавством встановлюються наступні норми перевезення  багажу:

    • Допускається до перевезення одна одиниця  на пасажира, яка розміщується у багажному відділенні.
    • Ручна поклажа розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагою до 5 кг, що повинна знаходитися в салоні автобуса під ногами або на багажній полиці.
    • Якщо багаж перевищує розміри  100*50*30 см та вагу 40 кг або більше ніж дві одиниці, пасажир повинен сплатити від 20 до 50% від вартості проїзду (на розгляд водія автобуса).
    • Водій може не допустити пасажира до поїздки у випадку, коли він перевозить тварин, птахів, небезпечний багаж, зброю, негабаритний багаж або багаж, вага якого перевищує встановлені норми.

    Також, водій не може приймати до перевезення багаж, якщо його структура або запах можуть пошкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, чи може заважати пасажирам  автобуса.