Запитання та відповіді

  • ЯКІ ЗУПИНКИ ІСНУЮТЬ НА МАРШРУТАХ ?
  • Згідно з правилами, у компанії діють обмеження по зупинках для всіх маршрутів. На рейсі Київ-Полтава існує зупинка у місті Пирятин, для відпочинку пасажирів. Всім пасажирам, які забронювали собі місце по телефону, або через сайт, компанія пропонує скористатися компліментом – безкоштовним чаєм або кавою, на вибір, та туалетною кімнатою. Також для посадки та висадки пасажирів діє зупинка аеропорт «Бориспіль».
  • ЯКІ КВИТКИ ОТРИМУЮТЬ ПАСАЖИРИ ?
  • Пасажири, отримують типовий квиток на проїзд на маршрутах загального користування, форма якого затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 503 від 25.05.2006 року. У квитку вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика і страхову суму вносяться друкованим способом.

  • ЯК ЗАМОВИТИ КВИТКИ В АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ», ТА ПІДТВЕРДИТИ СВОЮ БРОНЬ?
  • Згідно з правилами компанії чотири та більше квитків до/з аеропорту «Бориспіль» можна замовити лише за повною оплатою.
    При замовленні місця з аеропорту «Бориспіль» пасажир у будь-якому випадку має підтвердити свою бронь зателефонувавши до оператора call-центру. Це необхідно зробити не менш як за одну годину до прибуття автобусного рейсу в аеропорт.
    Якщо пасажир сплативши за квитки заздалегідь, не встигає підтвердити свою бронь, оплата автоматично зберігається та при наявності вільних місць, переноситься на інший час. Дана умова поширюється тільки на пасажирів, які забронювали квитки по телефону.
    Якщо пасажир не впевнений, що він встигне повідомити про свій приліт за годину до рейсу, він може викупити місце і його бронь буде зберігатися за ним саме на дану годину.

  • ЧИ МОЖНА АВТОБУСОМ ПЕРЕДАТИ ПОСИЛКУ?
  • Згідно з правилами компанії багаж без пасажира до перевезення не приймається.

  • ЧИ МОЖЛИВО ПРОВЕЗТИ В АВТОБУСІ ДОМАШНЮ ТВАРИНУ?
  • Згідно з правилами компанії, перевезення тварин у салоні автобуса заборонено. Проте пасажир може перевезти тварину у багажному відділенні у спеціальному боксі. При цьому компанія та водій не несуть відповідальності за життя тварини.

  • В ЯКОМУ ВИПАДКУ БРОНЬ ЗНІМАЄТЬСЯ АВТОМАТИЧНО?
  • Згідно з правилами компанії бронь знімається автоматично при відсутності пасажира біля автобуса за 10 хвилин до відправлення рейсу. В даному правилі є виключення для постійних VIP-клієнтів, якщо попередити оператора заздалегідь, бронь буде зберігатися до відправлення.

  • ЯК СТАТИ VIP-КЛІЄНТОМ?
  • Згідно з правилами компанії, кожен пасажир, який здійснив 100 і більше поїздок автоматично отримує статус VIP- клієнта. Для таких клієнтів діє постійна знижка на проїзд.

  • ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ПОЇЗДКА?
  • Згідно з правилами компанії, встановлено наступний час у дорозі за графіком:

    • Рейс Полтава – Київ 4,5-5 годин (з Полтави до аеропорту «Бориспіль» – 4,5 години);
    • Рейс Полтава –  Харків – 2 години;
    • Рейс Харків-Київ – 7 годин  (Харків – аеропорт «Бориспіль» – 6,5 годин).
  • ЯК І ДЕ ЗДІЙСНИТИ ПОСАДКУ У НІЧНИЙ ЧАС?
  • Згідно з правилами компанії, пасажири можуть здійснити посадку в автобус в нічний час із зупинок громадського транспорту у м. Полтава.
    Для рейсів за маршрутом Полтава – Київ, пасажир може здійснити посадку із найближчої до нього зупинки громадського транспорту починаючи з 01 години до 06 години ранку включно.

    Для рейсів Полтава – Харків посадку можна здійснити на рейси, які відправляються о 03:00, 05:00 та о 06:00 ранку. Перелік даних зупинок по місту можна уточнити в оператора при замовленні місця.

  • ЯК МОЖНА ПОВЕРНУТИ КВИТОК?
  • Повернення коштів за придбаний квиток здійснюється у наступних випадках:

    • у разі звернення пасажира про повернення коштів за бронювання послуги із пасажирських перевезень за 24 години до дати заброньованого виїзду – пасажиру повертається повна сума бронювання за виключенням комісійних платежів банку;
    • у разі звернення пасажира про повернення коштів за бронювання послуги із пасажирських перевезень у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду – пасажиру повертається 50% від суми бронювання за виключенням комісійних платежів банку;
    • у разі звернення пасажира про повернення коштів за бронювання послуги із пасажирських перевезень менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – пасажиру повертається 20 % від суми бронювання за виключенням комісійних платежів банку;

    Грошові кошти повертаються безпосередньо на картковий рахунок, з якого було здійснено оплату.

  • ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОСАДКА В АВТОБУС ?
  • Пасажир повинен з’явитися на місце відправлення автобуса, зазначене під час бронювання і зареєструватися у водія автобуса, не пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення рейсу.

    При запізненні пасажира, водій має право анулювати бронювання пасажира.

    При посадці пасажир повинен назвати водію своє прізвище, на яке здійснювалось бронювання, або короткий код, у разі придбання квитка через сайт zs7.com.ua.

    Також, у разі права на пільговий проїзд, пред’явити водію в оригіналі документи, які надають пасажиру право на пільговий проїзд.

    Водій має право відмовити пасажиру у поїздці, якщо пасажир знаходиться у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДІТЕЙ ?
  • Згідно з правилами компанії з пасажиром може безоплатно їхати одна дитина віком до шести років, без права зайняття нею окремого місця.

    Діти віком до 14 років  перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Діти від 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.

  • ЧИ БУВАЮТЬ ЗАТРИМКИ У РЕЙСІ ?
  • Згідно з правилами компанії існує графік прибуття автобусів у проміжні та кінцеві пункти. Пасажир сам обирає час відправлення, при цьому отримавши рекомендацію бронювати собі квиток заздалегідь.

    Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси та транспорт, стикування рейсів.

    Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти.

  • ЯКІ НОРМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ ?
  • Згідно з правилами компанії встановлюються наступні норми перевезення безкоштовного багажу:

    • Допускається до перевезення одна одиниця багажу на пасажира, яка розміщується у багажному відділенні.
    • Ручна поклажа, розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагою до 5 кг, яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира і розташовується під ногами або на багажній полиці.
    • Якщо розмір багажу пасажира перевищує 100*50*30 см та вагу 40 кг, або він має дві та більше одиниці багажу, він повинен сплатити від 20 до 50% від вартості проїзду (на розгляд водія автобуса).
    • Водій може не допустити пасажира до поїздки, у випадку, коли він перевозить тварин, птахів, небезпечний багаж, зброю, негабаритний багаж або багаж, вага якого перевищує встановлені норми.

    Також, водій не може приймати до перевезення багаж, якщо його структура або запах можуть пошкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса, або багажне відділення, чи може заважати пасажирам  автобуса.