Акції

Поширені запитання

  • ЯКІ ЗУПИНКИ ІСНУЮТЬ НА МАРШРУТАХ ?
  • Зупинки, які існують на маршрутах:
    • Полтава-Київ: Решетилівка, Красногорівка, Хорол, Мгар, Пирятин, м. Бориспіль, аеропорт Бориспіль, місто Київ.
    • Полтава- Харків: Чутове, Валки, Пісочин, місто Харків.
    • Київ- Харків: м. Київ, аеропорт Бориспіль, м. Бориспіль, Пирятин, Мгар, Хорол, Решетилівка, Полтава, Чутове, Валки, Пісочин, м. Харків.
    • Харків-Київ: м. Харків, Пісочин, Валки, Чутове, Полтава, Решетилівка, Хорол, Мгар, Пирятин, м. Бориспіль, аеропорт Бориспіль, м. Київ.
    Зупинки ЕКСПРЕС- РЕЙСІВ:
    • Київ- Харків: м. Київ, аеропорт Бориспіль, м. Бориспіль, Пирятин, Мгар, Хорол, Решетилівка, Полтава, Чутове, Валки, Пісочин, м. Харків.
    • Харків- Київ: м. Харків, Пісочин, Валки, Чутове, Полтава, Пирятин, м. Бориспіль, аеропорт Бориспіль, м. Київ.
    На маршруті Київ-Полтава існує зупинка у місті Пирятин для відпочинку. Всім пасажирам, компанія пропонує скористатися компліментом – безкоштовним чаєм або кавою на вибір та туалетною кімнатою.  
  • ЯКІ КВИТКИ ОТРИМУЮТЬ ПАСАЖИРИ ?
  • Пасажири отримують типовий квиток на проїзд на маршрутах загального користування, форма якого затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 503 від 25.05.2006 року. У квитку вартість проїзду, інформація про перевізника, страховика і страхову суму вносяться друкованим способом.

    Пасажири, які забронювали місце у оператора, отримують квиток під час поїздки у водія.

    При покупці квитка на сайті, у смс повідомленні, вам надійде посилання на електорнний квиток.

  • ЯК ЗАМОВИТИ КВИТКИ В АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ», ТА ПІДТВЕРДИТИ СВОЮ БРОНЬ?
  • При замовленні місця з аеропорту «Бориспіль» пасажир у будь-якому випадку має підтвердити свою бронь зателефонувавши до call-центру. Це необхідно зробити не менш як за  годину до прибуття автобусного рейсу в аеропорт.
    Якщо пасажир, сплативши за квитки заздалегідь, не встигає підтвердити свою бронь, оплата автоматично зберігається та при наявності вільних місць переноситься на інший час. Дана умова поширюється тільки на пасажирів, які забронювали квитки по телефону.
    Якщо пасажир не впевнений, що  встигне повідомити про свій приліт за годину до рейсу, він може викупити місце і його бронь буде зберігатися за ним саме на дану годину.

    Чотири та більше квитків до/з аеропорту «Бориспіль» можна замовити лише за повною оплатою.

  • ЧИ МОЖНА АВТОБУСОМ ПЕРЕДАТИ ПОСИЛКУ?
  • Згідно з правилами компанії багаж без пасажира до перевезення не приймається.

  • ЧИ МОЖЛИВО ПРОВЕЗТИ В АВТОБУСІ ДОМАШНЮ ТВАРИНУ?
  • Згідно правил компанії, перевезти тварину можливо у спеціальному боксі- переносці у багажному відділенні.
    А за згодою інших пасажирів- у салоні автобуса.

  • В ЯКОМУ ВИПАДКУ БРОНЬ ЗНІМАЄТЬСЯ АВТОМАТИЧНО?
  • Бронь знімається автоматично при відсутності пасажира за 10 хвилин до відправлення рейсу.

  • ЯК СТАТИ VIP-КЛІЄНТОМ?
  • Кожен клієнт, який здійснив 100 і більше поїздок, автоматично отримує статус VIP.

    • Для пасажирів, що мають від 100 до 299 поїздок, діє постійна знижка -20% та кожна 10-та подорож- БЕЗКОШТОВНО.
    • Від 300-ї поїздки і далі- знижка -30% на постійній основі.

    * Знижка діє при бронюванні через контактний- центр на маршрут Харків- Полтава- аеропорт Бориспіль- Київ.

  • ЯК ДОВГО ТРИВАЄ ПОЇЗДКА?
  • За графіком поїздка триває:

    • Рейс Полтава – Київ 5 годин 10 хвилин;
    • Полтава- аеропорт «Бориспіль» – 4 години 30 хвилин;
    • Рейс Полтава –  Харків – 2 години 20 хвилин;
    • Рейс Харків-Київ – 7 годин 10 хвилин;
    • Харків – аеропорт «Бориспіль» – 6 годин 30 хвилин;
    • Київ- Харків- 7 годин 30 хвилин;
    • Аеропорт «Бориспіль»- 7 годин.
  • ЯК І ДЕ ЗДІЙСНИТИ ПОСАДКУ У НІЧНИЙ ЧАС?
  • На рейсах за маршрутом Полтава- Київ, Полтава- Харків з 01:00 по 06:00 включно здійснити посадку можливо на найближчій зупинці громадського транспорту.

    Їх перелік можна уточнити у оператора при замовленні місця.

  • ЯК МОЖНА ПОВЕРНУТИ КВИТОК?
  • Грошові кошти за придбану або заброньовану послугу із пасажирського
    перевезення повертаються Користувачеві у наступних розмірах та порядку:

    — у разі звернення клієнта про повернення коштів за 24 години до дати заброньованого виїзду — йому повертається повна сума за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти ;
    — у разі звернення Користувача у проміжок часу від 24 годин до 6 годин до моменту виїзду — пасажиру повертається 50% від суми бронювання за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти ;

    — у разі звернення Користувача менше ніж за 6 годин до моменту виїзду – клієнту повертається 20 % від суми бронювання за виключенням коштів, визначених у пункті 4.5 Договору публічної оферти.

    *Грошові кошти за придбану послугу за напрямками: Дніпро, Кременчук, Кам’янське, Умань, Первомайськ, Южноукраїнськ, Вознесенськ, Нова Одеса, Миколаїв, Херсон,     Одеса, Житомир, Новоград- Волинський, Рівне, Львів- здійснюється згідно тарифів партнерів перевізників.

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДІТЕЙ ?
  • Відповідно до пп. 7 п. 159 Постанови №176 пасажир автобуса має право безкоштовно перевозити з собою одну дитину віком до 6 років без права зайняття нею окремого місця. Тобто один дорослий має право безкоштовно провезти одну дитину, якій не виповнилося 6 років, при цьому тримати його на руках або на колінах.

    Діти віком до 14 років  перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Діти від 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.

    За правилами ПДР, для пасажирів з дітьми до 12 років,  дозволено бронювати місця починаючи з четвертого ряду в салоні автобусу.

  • ЧИ БУВАЮТЬ ЗАТРИМКИ У РЕЙСІ ?
  • Існує графік прибуття автобусів у проміжні та кінцеві пункти. Пасажир сам обирає час відправлення, при цьому отримавши рекомендацію бронювати собі квиток заздалегідь.

    Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси та транспорт, стикування рейсів.

    Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, попри вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти.

  • ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОСАДКА В АВТОБУС У М. ХАРКІВ ТА М. КИЇВ?
  • Пасажир має з’явитися на місце відправлення, зазначене під час бронювання і зареєструватися у водія не пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення рейсу.

    При посадці у автобус необхідно назвати водію своє прізвище, на яке здійснювалось бронювання.

    Також, у разі права на пільговий проїзд, пред’явити  в оригіналі документи, які надають право на пільги.

    Водій має право відмовити пасажиру, якщо пасажир знаходиться у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

  • ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОСАДКА В АВТОБУС У м. ПОЛТАВА?
  • Для пасажирів компанії Зелений Слон 7 працює зал очікування у місті Полтава за адресою: вул. Великотирнівська, 7, праворуч від Центрального Автовокзалу (в минулому будівля приміських кас)

    Необхідно з’явитися за 15 хвилин до відправлення та оплатити заброньований квиток у адміністратора.

    При посадці у автобус необхідно пред’явити посадкой квиток, отриманий під час оплати.

    Також, у разі права на пільговий проїзд, пред’явити  в оригіналі документи, які надають право на пільги.

    Адміністратор та водій має право відмовити пасажиру, якщо він знаходиться у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

  • ЯКІ НОРМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ ?
  • Згідно з чинним законодавством встановлюються наступні норми перевезення  багажу:

    ·         Ручна поклажа розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагою до 5 кг, що повинна знаходитися в салоні автобуса під ногами або на багажній полиці.

    ·         Водій може не допустити пасажира до поїздки у випадку, коли він перевозить тварин, птахів, небезпечний багаж, зброю, негабаритний багаж або багаж, вага якого перевищує встановлені норми.

    ·         Також, водій не може приймати до перевезення багаж, якщо його структура або запах можуть пошкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, чи може заважати пасажирам  автобуса.

     

  • ЯКІ ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ У АВТОБУСІ?
    • Вживання їжі, розпивання спиртних напоїв і куріння в салоні категорично заборонено.
    • Забороняється ходити по салону автобуса під час руху.
    • Забороняється відволікати водія під час руху.
    • Автобус робить технічні зупинки кожні 2-3 години. Тривалість зупинок оголошується стюардесою або водієм.
  • «ВИЇЗДНІ ДНІ»- ЯК ЦЕ?
  • За правилами компанії, у п’ятницю, святкові та передсвяткові дні на маршруті Київ- Полтава та Харків- Полтава вартість квитка повна на всі проміжкові зупинки та повна передоплата.

    У неділю, святкові та передсвяткові дні на маршруті Полтава- Київ та Полтава- Харків вартість квитка повна на всі проміжкові зупинки та повна передоплата.

Перейти